Första skoldan, check!

Jag lyckades ta mig ur sängen i tid imorse och har nu gjort första skoldagen för i år! Ångesten inför skolan som jag hade igårkväll är så gott som borta nu. Hittills känns allting jättebra och jag mår super!

Första skoldagen var... go? Hade skolans val, idrott, engelska och matte och allt rullade på finfint! Efter skolan hängde jag med Athena. Vi gick fram till julius och åt och fikade direkt när skolan slutat. Ännu en gång... Påkostat! Efter ett antal timmar på julius drog vi oss därifrån och började kika runt i Tidaholms olika affärer (läs: röda korset, lindex, netto, ica). Blev även en sväng förbi energy och meddo!
Sen har det ju snöat en hel del idag, vilket jag tycker är skitmysigt! Och det firade jag med att dra ut på årets första joggingtur. JA, JAG SPRANG UTE I SNÖN OCH MINUSGRADER... haha, sick. Första gången jag ansträngt mig sen i oktober, Nu jäklar!


maj -11


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0