could be better, could be worst

Hej hopp alla glada, och mindre glada där ute! Jag lever och för att inte klaga så mår jag "bra". Jättebra faktiskt, eller.. Operationen förra veckan gick bra. Enligt läkaren kunde jag få ondare än normalt då mina mandlar var väldigt besvärliga att få bort. Jo tack, det känns. Var förbered på att det skulle göra ont efter operationen men inte att det skulle göra såhär ont. DTHRAWGHETJ. Men nu kan det bara bli bättre!

Förresten, att vara hemma från skolan och borta från vardagen börjar bli enormt tråkigt vid det här laget. Men men, nu ska jag plugga historia för det tycker jag är jättekul och jätteintressant! Medeltiden är så spännande och det är nästan omöjligt att slita sig från historiaboken, GUD!

/ uttråkad tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0