give me a break

Äntligen börjar denna skolvecka gå mot sitt slut, som jag längtat! Det har varit en väldigt lång och krävande skolvecka känns det som.. Läxor, prov och redovisningar hit och dit. Med tanke på att det är höstlov nästa vecka borde mängden plugg minska, hah om det ändå vore så bra. Har redan flera prov och inlämningar som ska göras de första veckorna efter lovet. KILL ME. Skolan tar all tid jag har vilket har resulterat i att jag börjar bli riktigt skoltrött nu, får hoppas att höstlovet gör sitt och att jag efter en veckas ledighet kommer tillbaka med massa energi och motivation!

Får be om ursäkt för ett otroligt rörigt inlägg men skyller på att jag är trött och inte riktigt vet vad jag sysslar med. Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0