WE DON'T CELEBRATE MONDAYS ANYMORE

Tjenare mors! Då var denna måndagen snart avklarad, skönt att ha första dagen på veckan gjord! Dagen har bestått av de värsta lektionerna som finns på schemat.. historia, religion och samhällskunskap. USCH FY OCH BLÄ! Efter skolan träffade jag Carolina mfl en stund innan jag åkte till gymmet och tränade lite lätt med Athena och Cajsa. Första träningen idag sen mördarpasset uppe på berget i torsdags, skönt med lite vila emellanåt!
 
Pappa ringde mig förut också, och vi hade nog det längsta telefonstamtalet vi haft hittills.. så blir det när man har mycket att prata om. Jag måste bara skriva hur glad jag är över att ha två föräldrar som alltid står precis bakom mig så fort jag behöver det. Mamma och pappa, ni är guld värda!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0