Torsdag

Fortfarande vaken! Det dära med att gå och lägga mig i tid idag har jag gett upp vid det här laget..!

Försov mig självklart imorse när jag och Lovisa skulle mötas för att åka in till skövde. Men jag/vi hann ändå genom att ta nästa buss som bara gick tio minuter senare. Väl framme på Västerhöjd tog det nästan en halvtimme innan vi väl hittade dit vi skulle. Stor läskig skola, kaos. Hahao..! Estetik-media kanske inte är någonting för mig men skolan däremot, spännande jao. Iallafall... vi gick efter eleverna som två svansar hela dagen och kände stämningen bara. Det var riktigt chill! Kvällen har sedan bjudit på årets första discolektion, följt av gruppträningen/gruppprat!

Plus att min efterlängtade iPhone kom idag, äntligen!! Åååh glad tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0