Lördag

Klockan ringde vid tio imorse men då orkade jag självklart inte ta mig upp. Gick upp vid tolvtiden istället, bra Rebecca! Ett litet framsteg till att vända tillbaka dygnet inför skolan iallafall. Har inte gjort alltför mycket sen dess. Bara duschat och ätit frukost och slängt mig i soffan typ. Där jag fortfarande befinner mig! Har kollat runt på internet efter alla de saker jag vill köpa, men hittar dock inte allt.. frustrerande!

Dagens planer är inte alltför krävande.. jag ska vika helgens reklam och försöka ta mig fram till stan, om jag hinner det vill säga! Att fixa lite med bloggen, ta en promenad och kolla några avsnitt med Sons of anarchy finns också i tankarna!




Kommentarer
sanna

sv; haha tack! jag köpte den för ca ett år sen tror jag (?) och den är köpt på junkyard! :)

2012-01-07 @ 16:26:22
URL: http://sannaaevelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0