Göra först, tänka sen

Visste väl att jag inte skulle startat datorn när jag kom hem för en stund sen... Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och lyssnar på musik, helt fastklistrad!

Kvällen har som sagt spenderats med nyårsbrudarna, minus Athena dock. Började kvällen med att äta thaimat och efterrätt (!!) på Kesone's. Påkostat! Sedan gick vi till ica och köpte lite gott. Inget godis för mig dock, duktig tjej! Resten av kvällen hängde vi hemma hos Linnea och planerade en massa inför våren och sommaren! Med andra ord: vi skrev en lång lista...
Ser fram emot en grym vårtermin och ett grymt sommarlov!


Suddiga bilder, jupp! Det är meningen och!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0