last week

Kommer knappt ihåg hur man bloggar längre...? Men jag antar att det är nu jag ska ge det en chans ännu en gång, så let's go!

Kan inte fatta att det är SISTA sommarlovs veckan vi är inne på nu, det var ju inte alls längesen vi fick sommarlov. Ställer mig samma fråga nu som varje år, vart tog detta sommarlovet vägen?! Fast å andra sidan känns det ändå helt okej att börja skolan igen, med tanke på att det är dags för gymnasiet nu... Finally!

Hur spenderar vi den sista sommarlovs veckan nu då? Jo, vi försöker fylla varenda dag med roligheter! Idag var det tänkt att jag, Athena och Linnea skulle åka till Lidköping men vi kom inte längre än till Skövde, där vi spenderade resten av dagen i affärer. Ett å annat matstopp hann vi med också och lite bussluffande på det! När vi kom hem åkte vi direkt till gymmet och därefter upp till havssjön för ett väldigt svalkande kvällsdopp, brrr.. Dagen toppades med att vi körde över en grävling på vägen hem, herregud! En riktigt lyckad dag idag helt enkelt! 
 
"Everyday you miss practicing, it will take one day longer to get good." 
rrebeccaal @ instagram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0