Lazy girl

Hejhallåbloggen! (OKEJ EMMA!) Idag har jag inte gjort så mycket mera än att ligga i sängen hela dagen med datorn som sällskap. Och det har varit väldigt skönt faktiskt, fram tills nu.. då jag har blivit alldeles hängig och febrig! Igen. Surt. Orkar inte.

Men för att lätta upp stämningen lite nu ska jag berätta om vad jag hade för mig igår! Jag och Athena fick med oss Jack på Elins Zumbapass på Energy på eftermiddagen/kvällen, vilket var väldigt roligt! När det var färdig skakat satte vi oss uppe i fiket och tog oss varsin macka. Resten av kvällen spenderade jag med Athena och Linnea hemma hos mig. Skratterapi och drömmar om sommaren var vad som underhöll oss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0