STRESSAD TJEJ, HEJ

Tjotjo! Är så sjuuuukt stressad med allting just nu alltså. Hela denna veckan är fullproppad och jag lär lägga mig med ett leende på läpparna på söndag kväll om allt är klart då! Det är träningar, som jag dock missar nu när jag är sjuk (går dock till skolan ändå!), dräktprovande i skövde, en himla massa jobb med alp:en, skolfoto, spexkort, packa o förbereda inför tävling, tävla terminens första tävling. Plus att jag nu har det illrörigt på båda mina rum, känns bra att ha det i bakhuvudet.

Nu ska jag ta fram massa saker till imorgon då vi som sagt tar spexkort med klassen! Sen lägger jag mig nog i sängen med musik i öronen innan jag somnar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0