27 september

Åkte till skövde med Athena förut och fatta vad glad jag blev när jag såg att min jacka fanns i rätt storlek och i rätt färg eller! Tjubadoo! Så nu har jag inhandlat mig en vinterjacka. Tillbaka i tidaholm igen så var det gruppträning. Börjar bli liite taggad inför lördag nu, vad är det jag säger? Hade bara vart så sjuukt grymt om dräkterna vart klara tills dess också.

Ska också skriva upp som en påminnelse till mig själv att jag ska chilla lite på allt onyttigt oså nu ett tag frammåt, åtminstone på vardagarna.. För såhär som min kropp mått de senaste dagarna håller inte. Uuäk! Så ska iallafall kolla om detta hjälper.
I want to love you, I want to hate you, I want you to be mine. It's all fucked up right now.


Kommentarer
FELICIA ANDERSSON

Gahh vad jag har letat efter din blogg! Lyckas glömma bloggadressen hela tiden, men nu är den sparad i alla fall. Slutade med att jag satt och letade igenom mina kommentarer om du vill veta.. haha!

Din blogg är grym och har sjjukt fina bilder, bara så du vet! :D

2011-09-29 @ 22:55:44
URL: http://feliciaabby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0