LISSE LISSE LIIISSEEE

Var i göteborg med konfan igår. Först på något "inte så kul" studiebesök, sen liseberg. Som var en aning roligare! Roligaste lisebergstrippen jag kan minnas på länge. Dock är jag en åkmes enligt Emma, så känner att jag måste få ändring på det, någon gång..
Idag har det varit konfa igen. Borta vid norra kappellett tydligen? så jag och Emma kom försent en halvtimme eftersom vi inte visste det. Gick i våran snigelfart i stekande sol, plus min skoskav. Efter konfan och lite fix o trix var vi i havssjön. I början var det asgött, men sen när solen gick i moln blev det inte så bra. Sen ikväll har jag vart med Linnea och Cajsa. Dom badade och jag kollade på, i början iallafall.. haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0