Varberg -11

JAG ÄR HEMMA! Ska sammanfatta vad jag gjort under veckan i varberg, bara för att Någon ville det, och så snäll som jag är så. Har inte något speciellt för mig heller så.

De flesta dagarna har i stort sett gått till att ligga inne på rummet och kolla på film/sova. I lördags när vi kom dit gjorde vi inte mycket annat än att gå till ica och tillbaka. I söndags minns jag inte vad vi gjorde? Jag sov väl eller liknande antagligen. I måndags mådde jag rätt bra, så vi åkte in till ullared. Där det var kaos! Dom hade besöksrekord, ca 29 500 var där. Gick där inne en timme sen ville vi bara ut. Gick över till skoaffären, stötte på Emma där mitt i allt, made my day! Sen på kvällen gick jag & Lisa ner till stranden och tog lite bilder. Fast det var alldeles grått o trist så inget att skryta över. I tisdags låg jag i sängen typ hela dagen, kollade på film, sov oså.. på kvällen åkte vi in till akuten för att halsen va såpass igen svullen osv. Besöket var tyvärr inte till någon nytta. I onsdags åkte vi till vårdcentralen ganska tidigt och tog prover oså igen. Bäst läkare där! Proverna visade ingenting då heller men fick ändå pencilin i hopp om att det skulle funka. Var också på tre toppar och fick i mig lite glass. Resten av dagen låg jag ute och solade (eftersom det var rätt bra väder då). I torsdags låg jag väl inne o sov typ hela dagen, om jag minns rätt. I fredags/igår var jag faktiskt ute bland alla andra och var social. Eller ja.. social o social. Kan knappt prata så satt väl rättare sagt bland alla andra o lyssnade på dom. Hehe. På kvällen var det avslutningsmiddan ("sista natten med gänget"..) o då fick jag för första gången på några dagar i mig åtminstone lite riktig mat, mosad. Sen stog Roland för underhållningen, haha! Skrattade så fort han öppna munnen typ. Vilket kändes som stryk i min hals.
Kaos..
Trött+svullen tjej @ullared
Grått o trist, men bättre än inget
Tjej @stranden
Alvedon, ipren (bluuuuu ;s), puré, smoothie.. kvällsmat
Ttre topps
Hej skuggan..
Stekdag, tummen upp!
Roland gubben, haha
Byebye
Hej svensexa ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0