Torsdag eller?

Tjaaaaa! Idag har först konfa stått på schemat från ett till fyra för min del. Lite senare vid sex tiden var jag, Carro o Athena framme på torget o repeterade dansen för Sköj på torget. Nån timme senare var det dags att gå upp på riktigt o visa upp dansen. Det gick rätt bra ändå med tanke på hur liten scenen va o hur lite vi hade övat innan osv. Efter vårat lilla framträdande drog jag, Lovisa, Carro, Athena till turbinhusön och fikade. Resten av kvällen var jag och Lovisa på kungsbro med Käll och Jesper, plus Jack emellanåt. Vid halv elva drog jag, Lovisa, Jack därifrån och drog oss hemmåt. Fick order från mammi att komma hem tidigare med tanke på hur trött jag är på mornarna, och imorn ska jag upp tidigt!
Var också barnvakt åt gulliga Alma en liten stund idag, hade kunnat ha henne heeeela dan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0