Sön, mån, tis - Nu kör vi!

I söndagskväll när Emma äntligen var framme i tidaholm åkte jag och mötte henne. Sen satt vi utanför lägenheten och tjöta igenom allt vi missat under helgens gång. Senare åkte vi till källarn och prata lite med de som var där. Sen hängde vi med Moa till kungsbro. Vi + sara och carro satt där resten av kvällen och pratade med några av danskarna som bor där nu under U6. Sen sov jag hos Emma.
Igår var det konfa från ett till fyra. Efter köpte vi rossies mat och efter det kollade vi på film hemma hos Emma. Efter det åkte vi hem till mig och skruvade fast nya ben på min säng. Senare på kvällen var vi med massa folk. Jack o Em o deras crew. Sen Ebba o Anna. Sen avslutades det med att vi hängde med Moa, Carro o Patrick. Hahaahaha, så jävla kul var det! Har inte skrattat så där mycket på så hiiiimla länge alltså! Och det hade nog inte Patrick heller. Haha..! Sen blev det bara så att Emma sov hos mig.
Idag var det tidig konfa som gällde, tio till ett. Men ärligt talat så är det faktiskt gött för då kommer man upp i tid oså har man hela dagen kvar sen. Efter konfan käkade jag på thaipalatset tillsammans med släkten på mammas sida. Sen åkte jag o Emma till skövde. Såg en hel del tidaholmare där, haha. Sen då va, när jag skulle gå ut med Nisse, så tar jag självklart hissen ner, själv med hunden, och SJÄLVKLART stannar hissfanskapet då. Fatta hur rädd jag blev eller? Paniken bara kom smygandes men jag lyckades få igång den sen igen som tur va. Kvällen spenderades först på torget o sen på kungsbro med massa folk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0