Göööteborg shalalala

För det första så orkar jag inte berätta om allt som hände igår, men jävligt sköjj var det iallafall!
Idag har jag och Emma varit i göteborg som sagt, träffade Jennie en stund sen strosade vi runt där i några timmar. Först gick det as segt, men sen helt plötsligt gick vårat tåg om sju minuter, och då stod vi inne på gina, JALLA JALLA var det som gällde då! Tåget hem var rätt intressant.. pöjkar som blev avkastade och sen tjejen som bråkade järnet med sin kille i telefonen. Jag köpte iallafall en onepiece (konfirmationspresent!), två klänningar och en tubsak. Och nu ikväll har jag, Emma, Carro varit hemma hos Carro och chillat. Tjötat en massa och kollat på Pippi och de sju..? Hihi!

-det åskar!..
-vad gör det då?
-jag är rädd för åska..




Kommentarer
Carrutt!

Detta diggas starkt ! ´

jag som har bantat något kolosalt ! ;o

2011-07-15 @ 01:03:35
URL: http://carolinacarlson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0