Fredag 8/7

Jooo.. åkte fram till stan i förmiddags. Kollade på en mobil som vi sedan köpte till mig, en konfirmationspresent. Vill ha nu nu nu! Hahaha.. Sen gjorde vi även några fler ärenden där framme. Kom hem en snabbis - sedan cyklade jag fram till stan och mötte Emma. Kikade runt lite på stan på typ tio minuter. Sen var det konfa, i åtta timmar som det visst blev. Vi gick över ena stund. Sen käkade några av oss glass inne i kyrkans hus. Därefter var tanken att jag och Emma skulle till meddo o sola, men då hade det stängt.. Så vi åkte hem till mig istället - tog en catfight osv. Sen följde jag henne hem, sen följde hon och Jennie mig en bit, och sen följde jag dom tillbaka. Haha värt.. men hade tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0