Bra kväll!

Drog ut och träffade Emma & Carro förut! Det var sinnesgöööött. Satt och hängde i en kompisgunga ett tag. Gick till konsum. Köpte glass och brownie. Plus en ben&jerry's till Emma, jag bjussa! Hur snäll eller? Tehehehe. Satte oss i en busskur, kollade på pinsamma tidaholmare. Gick till statoil. Följde Carro. Resten av gänget gick hem till mig, jag och Emma alltså, hehe. Chilla på studdsmattan oså tills det började regna, osvosv.. Fråga mig inte varför jag berätta om alla våra hållplatser o shiet men kände la fört just idag!

Drar till varberg imornbitti och blir kvar där till nästa lördag.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Har fått nån så fruktansvärd hemlängtan och vill bara vara hemma i tidaholm och va med mina polarrrre. Känns som att det var as längesen jag va på hemmaplan. Samtidigt är det såklart gött att komma ifrån stan oså nån gång. Men allt här hemma dåå, mina kompisar osv! Har inte träffat vissa på hur länge som helst nu (känns det som) och kommer inte kunna träffa dom förrän om två veckor typ. Men vafan, livet knallar o jag klarar mig! Tillbaks till varberg.. hoppas innerligt på att jag får lite besök utav Emma där borta iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0