ONSDAG

Haha, den här dan alltså! På hemkunskapen hade jag och Cajsa planerat att göra köttbullar i pepparkaksformer men då ville inte surtanten Maria (hemkunskapsläraren) ge oss mjölk, ägg, ströbröd som vi behövde. Så det slutade med att vi gjorde spaghetti och köttfärssås. Bränd köttfärssås. Men god var den ändå!
På musiken fortsatte jag och några fler tjejer träna på våran trubbadur, haha vad är det? Nej men, 21 guns med Greenday. Jag tror faktiskt att det finns hopp för att klara låten nu ändå.
På idrotten var det klädsim och vi skulle simma i tjugo minuter utan att nudda botten eller kanten, för det kan man ju inte göra ute i havet om man ramlar i från en båt. Sen skulle vi i svikten och ta av oss kläderna i vattnet, utan någon kant. Vilket inte heller va så lätt. Jobbig lektion.. ska inte ramla över bord!

Efter skolan stack jag och Lovisa till skövde vid halv fem. Köpte ett par ljusblå jeans och hängslen. Tog oss varsin McFlurry toblerone på McDonalds innan vi tog bussen hem igen.


-Göteborg Maj-09!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0