Onsdag.. elle nää, TISDAG ja!

Skola igen nu då , kändes som måndag lite fast det var ju tisdag. Chill på det. Det har vart en bra och små galen dag i skolan, elle aa.. Galen helt enkelt. Efter skolan åkte jag och mamma till ICA för att handla lite saker till mig. Yeey! Det där lilla ICA besöket tog för övrigt typ 40 minuter bara för att mamma träffade på massa som hon skulle stanna och prata med hela tiden. Men nu är vi hemma iallafall och jag sitter och äter min as nyttiga mellis. Och seriöst, den är faktiskt hel nyttig! Berättar mer om det senare för nu är jag as stressad.. dansen, balett och teknik gruppen börjar klockan fem! Almanackan har kommit idag också, så tjejer i klassen.. nu kan jag visa mina köp.
ciaaooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0