nu blev det långt va!

Jag har inte haft sovmorgon på över en vecka, så börjar bli riktigt trött. Jag är hungrig. Jag har ont i magen och mår illa. Med andra ord så har denna veckan satt sina spår nu. Tur att vi har sportlov denna veckan iallafall!

Var med Cajsa i Göteborg igår hos hennes kusiner, fast halva dagen var vi inne i stan och handlade. Jag och Cajsa skulle möta upp hennes mamma, moster o mormor på ett kafé. Haha - jämför man oss med Göteborg så är vi ju bonntöser.. det tog en timme innan vi hade hamnat på rätt väg mot kaféet. Och innan det hade vi gått runt i en cirkel. På kvällen i lägenheten var jag nog tröttast på länge, somnade till några gånger under filmen men vaknade av tankarna på att det inte bara var jag och Cajsa som satt inne i rummet och kollade på filmen.

Imorse gick jag upp tidigt och gick till kyrkan på gudstjänst. Och nu sitter jag här och väntar på nån fucking jävla mat - dåligt humör! Är as hungrig så hoppas att mamma står nere vid spisen och gör makaroner och fiskpinnar.
- OnePiece - jag ska ha! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0