Movie time!

Haha.. Moa erkännde att hon var trött sen inatt så jag fick tillåtelse att sova efter andra filmen. (y)

Idag har jag bara duschat sen satt på mig "pyjamas" typ eller vad jag ska kalla det. Sen har jag ett film maraton eller något liknande med mig själv. Har kollat på Solsidan och Burlesque än så länge. Sen har jag ett antal till filmer att kolla på, fast antagligen inte alla idag.. haha! Nästa tittande blir nog Ana-Gina show iallafall. Sitter också och små knarkar Christina Aguilera, p!nk, Rihanna med flera just nu.. inte ovanligt att jag får värsta kicken och gör så när jag kollat på en film där dom dansar eller sjunger fett grymt i!
-Älsklingar! ♥ Skulle fota förut men då behövde kamera batteriet laddas så aa.. tar det senare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0