Maskinen på en måndag

En gång i tiden var ett tag sen nu.. (8) Maskinen va det ja!

Har denna dagen varit extra lång eller något sånt eller? Har ju hunnit massa skit.. skolan, vart med Sanna, vart med Emma, hämtat sminket, sprungit, duschat, käkat. Efter många om och men, eller ja.. efter lite bråk, nypningar, klänganden, retandes och irritationer så lyckades jag få på Emma andra kläder och sen kom vi ut på ringleden och sprang/gick den.
Är förresten smått irriterad på våran klassföreståndare, vi har tydligen engelska läxa till imorn?! Aja, orkar inte dra hela den historien nu igen men det var fan taskigt gjort av henne tycker jag. Så nu får jag väl sätta mig och försöka studa in den skiten då, hörs!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0