Hon trodde att hon var bäst!

Hehe.. känner mig faktiskt lite taskig. Emma springer runt och bäddar sängen osv medans jag sitter här vid datorn. Men får la skylla på att jag inte har bloggat än idag och det tyckte jag var nödvändigt då.

Skolan.. en av dom bättre dagarna! Bakade amerikanska äppel kanel muffins på hemkunskapen, som smakade pepparkaka. Sen hade vi första musik lektionen i åttan idag, och jag och Lovisa ska på 6 veckor lära oss att spela en låt på gitarr.. haha, här lär det krävas TRÄNING kan jag säga! Bad, so.. blöö! På elevens val, cabarén, musikalen, eller vad man nu ska kalla det så gjorde vi äntligen klart den första dansen. En termin för att göra en dans.. finally!
Var med Sanna efter skolan och vi gjorde en massa saker kändes det som. Nu är jag som sagt hos Emma och ska sova här inatt, bara för skojjs skull.
Nån trött bild som togs i januari på Emmas dator..


Kommentarer
emmmmmmmma

skit ner dej! jag är bäst..-.-

2011-02-10 @ 21:31:51
URL: http://lifeaboutemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0