Hej freako!

Igår helt plötsigt så funkade mitt internet utan att jag hade gjort något, azum - då blev jag glad! Men nu är jag besviken för nu funkar det inte längre.. :( Hej mammas dator, igen.

Kom hem för en timme sen, vrålhungrig och sugen på en himla massa saker, I "MATVÄG"! Än så länge har jag käkat en liten bit rå falukorv, en kärleksmums och en macka. Har gjort en smoothie nu också som jag sitter och halv smaskar på, mums! Undra vad jag ska ta här näst.

Nemen nu är jag faktiskt lite depp på internetet igen, kan det inte bara funka normalt eller? Och Emil är här med två kompisar.. och vad gör dom? Jo dom äter massa utav mina kakor till mellanmål och sölar massa på golvet. Sen sätter dom sig i vardagsrummet och turas om att spela på datorn som dom kopplat till TVn, så det blir STORT så att ALLA kan se. Blöööö! Och inte nog med det så ska pöjken va tuff och kata emot mig. Örka. Mamma är hos läkarn ungefär 30 mil bort och kommer inte hem förren ikväll. GREAT, G R E A T !


-Diggar Linnéa och Carro i bakgrunden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0