gå och lägg dig NU!

Sitter och lyssnar på låtar från i somras som mina kompisar har lagt till på spotify nu, haha.. är det jag som är före eller dom som är efter?

Gick till ica förut och köpte hallon och noblesse, sen kollade vi på Black Swan. Sen drog Emma hem för 40 minuter sen typ. Och nu har jag fixat och grejat så jag är helt klar för att strax gå och lägga mig. Ska vara duktig och gå upp rätt tidigt imorgon because..!
-Min tvillingsyster som ni inte visste fanns! Rätt lika vissa dagar förutom att hon är en aning brunare och har annan hårfärg och fall. Take me to USA!


Kommentarer
Miranda :D

Bråkar du och Sandra? Sanna? eller vad hon nu heter? fok säger det :p

2011-02-20 @ 18:41:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0