B o r i n g s h i t

Ååh, detta är seriöst den tråkigaste dagen jag vart med om på länge! Typiskt när jag väl går upp tidigt och allt. Mitt internet funkar fortfarande inte, sitter vid mammas dator nu.. har kollat igenom alla gamla bilder osv. Hahaha! Vet inte vad jag ska göra alltså! Funderade på att dra ut och springa, men det kom jag ju på att det orkar jag inte. Så kanske baka något? Knappast.. Kolla på film? Haha, igen? Nej tack. Gå ut och gå? Aa visst, men själv?!
Nää.. om mamma lyckas fixa internetet sen när hon kommer hem så ska jag seriöst sätta mig och skriva en bok eller nånting! Det borde ju liksom vara tidsfördriv ett par timmar.


Inför camping trippen i somras. Det var bara jag som gick in fört och fick pusha dom andra två latmaskarna så vi faktiskt kom iväg till slut. Jag storstädade och rensade ur hela husvagnen, det var inte fräscht innan kan jag säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0