19:38

Jodå, idag gick teknik lektionen mycket bättre än förra gången och typ förra gången innan det. Ska snart bege mig mot dansverkstan igen för att dansa MTV den här gången.


-Tyget kom idag, sisådär fyra dagar innan tävlingen.. tror knappast att dräkterna är användbara till lördag tyvärr. Och bilden är inte av bästa kvalite heller, tog den med mammas mobil eftersom att det inte är så smart att lägga in mina bilder från min kamera i mor mins dator. Så bilden ger inte tyget och allt rättvisa!



Kommentarer
FELICIA ANDERSSON

Åhh, jag har letat igenom mina kommentarer hur länge som helst för att hitta din blogg!

Såg på facebook att du håller på med sånn dans.. Ascoolt ju! Kan du inte lägga upp några videos? Jag hade jättegärna velat se det!

Btw så är din blogg jättefin.

Pussar!

2011-02-22 @ 22:12:33
URL: http://feliciaabby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0