What comes around, goes around

Är som sagt hos pappa och mitt internet på min dator funkar inte! Så jag får låna Emils när han inte är hemma/sover.

Hade en bra dag på Emmas födelsedag igår. Åt först på kesones. Sen åkte vi till havssjön.. kom hem och fick lite obehagliga nyheter. Men det är bra nu! Åkte till koma där massa folk va. Sen träffa jag o Emma Jonis. Och sen, hmm.. haha minns jag inte riktigt? När jag kom hem hade jag och pappa ett cirkus två-timmars-snack iallafall.
Idag drog jag och mötte Elin o Linda, plus grabbarna grus på kungsbro vid fem. Sen har kvällen spenderats med massa olika folk hit o dit. Kollat på sköj på öa, vart hos Magda, käkat thaimat o pizza i stadsparken. Där kvällen typ slutade sen. Förutom att jag och Moa gick hem tillsammans lite senare och fastnade på torget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0