Trött chey!

Är sjukt trött efter första skolveckan som dessutom avslutades med terminens första tävlingsträning efter skolan. Första gången jag över huvudtaget rörde på mig sen SM, tre månader alltså. Kan skylla på att jag varit sjuk så att jag inte fått anstränga mig sen en månad tillbaka, men vad gjorde jag de två månaderna som var innan då? Hmm, levde det goa livet med massa göttiheter! Nu har dansen kommit igång iallafall. Konditionen, spänsten, vigheten, hela kittet.. borta! Och det kändes. Har endel att träna upp nu igen med andra ord.

Har just nu skit ont i min rygg efter träningen förut, fml. Ska fortstätta käka ur popcorn skålen nu o sätta igång en film. tjadååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0