Spårat!

Bröllopet och efterfesten igår var sjukt fint måste jag bara meddela! Man såg verkligen hur lyckliga paret var och jag blev helt stirrande med hakan i golvet när jag såg dom. Så fina!
Var på bröllopet i tio timmar av de tolv som jag kunde varit där på. Gick därifrån en stund på kvällen och träffade Emma. Och i sin tur träffade vi Linnea, Cajsa och Athena. Sen gick vi och kollade på Rydell & Quick som spelade live på vulcanön. Det händer ändå grejer i Tidaholm några gånger om året! Därefter gick jag tillbaka till bröllopet och käkade pizza och dansade tills vi äntligen tog oss hem vid två.

Efter att bara ha sovit tre-fyra timmar av 38h (om jag räknat någorlunda rätt) så var jag rätt trött inatt. Somnade bums när vi kom hem vid två och vaknade vid halv tre idag. Haha, det är snart kväll liksom!

-Skulle gärna visat bilder men eftersom min usb kabel inte vill funka med datorn så blir det inte så lätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0