Sommaren 2011 har du..

-Sårat någon? Hoppas jag inte ?

-Förlorat en vän? Tror inte det ?

-träffat nya människor? Jaa, typ

-Gråtit? Ja

-Skrattat tills du kissat på dig? Hahahaha, aa

-tältat? Yes

-varit vaken en hel natt? Jäää, konfalägret!

-badat? Ja, men inte mycket döö!

-solat? Jepp, men inte mycket det heller..

-haft ett förhållande?Nääsch

-skadat dej? Nepp

-läst en bok? Haha, nopp

-skicka fel sms med flit? Nooo

-suttit vid datan en hel natt? Nära på

-fått utegångsförbud? Nepp

-sagt '' jag älskar dej'' och menart det? Ja!

-sagt ''jag älskar dej'' och inte menart det? Hepp

-varit i slagsmål? Hmm, nää, haha.. skulle väl va med emma nån gång isf

-sjungit på ett högt berg? Nää

-tappat rösten? Japp

-varit på festival? Jäähmän!

-gått upp i vikt? Haha nää, faktiskt inte

-bränt dej? En gång jaa

-fått ful bränna av t.ex. kläder/smycken? Hepp

-varit utomlands? Nää :/

-gjort ett bra köp? Hmm, så bra att jag till o me kommer ihåg de isf ?

-tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja

-haft skadeglädje? Mohahaha..

-sovit under bar himmel? Nepp

-har du svarat ärligt på alla frågor? Antar det?

-kommer du sakna? KONFAN!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0