@soffan

Ligger o slöar i soffan nu med Emma o hennes pappa. Har vart o handlat "liite" gott för en stund sen också , yummie! Haha, jag är seriöst en riktigt big gottegris! Sätter tänderna i stort sett i allt jag får tag på, som jag gillar då. Har nyss vräkt i mig en fruxo påse o resten av min tarragona från igår. Har en djungelvrål påse o en bubbliz påse, plus lite choklad som ligger i kylen. Muumms.. whatever! Imorse va vi så duktiga o gick upp vid nio när vi blev väckta, åt frukost.. sen blev vi erbjudna ett jobb, att städa bilen. Så det.gjorde vi, tog ett tag.. Och det tjänade vi en go peng på, som vi sen la på godis/glass. Hihi. Ska avrunda mitt nörd skrivande nu o hugga in i chipsskålen (kanske).. Plus att jag är omrringad av deras alla flugor till husdjur, tehe.. Tjaadååra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0