Man lär sig nåt nytt vare dag

Tjooo! Spöregn nästan hela dan, fint det.. Vid kvart i tre satte jag o Emma oss på en annorlunda buss till skövde. Med tre timmars resetid framför oss. Några byten o små förseningar. Aja, efter tre timmar var vi framme här iallafall! Sen har vi mest chillat. Maten som var tacos stod jag, Emma o Jennie för. Mina grönsakshakningar sättes på prov kan man säga.. Borde nog ta o öva lite på det dära i framtiden! Dom andra timmarna vet jag inte riktigt vad vu gjort.. Haha jo, skojja! Legat o chillat i soffan framför tvn, bråkat yttepytte lite, kollat på videos, spelat in fula videos. Aa, o där fick ni hela våran dag! Nu har vi legat här i sängen i snart 40 minuter o nördat mobilerna, yeey! Emma visade mig hur man kunde blogga från mobilen. Gött! Så nu har jag suttit o skrivit allt detta på mitt jobbiga mobil-tangentbord. Hepp, dags o avsluta nu.. så ska jag o Emma ha en liten sagostund med våra nybloggade inlägg. ciiaoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0