I'll die someday, well hope it's not today

Idag har jag, hör o häpnad, vart med någon för första gången på en och en halv vecka. Yess! Var först med Carro hela i stort sett hela dan. Kändes som att vi åkte runt på våra cyklar lite överallt, haha. Senare sen kom Athena och var med oss också. Och mitt i allt ser vi Emma, SPRIIIIING - KRAMKALAS! Hihi.

Nu har jag en full skål med yoghurt som står och väntar på att bli uppkäkat, och en film på det. Blir Crossroads ikväll. Fast jag är inte så smart som startar den nu när jag borde gå och lägga mig om ett tag, kollar inte på hela helt enkelt! Tack och hej för mig.





Kommentarer
athena

rubriken- ulrik munther gaaaaaaaaash!teheheh! :)<3

2011-08-02 @ 17:06:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0