tjena tjena!

Tävlingsträning o freestyle förut. På tävlingsträningen körde vi någon tävling i början och till slut stog jag kvar längst och "vann" ett par leggins från DV. På freesytlen var Albin med oss och tränade.. eey wtf ungefär? Fatta knappt nått där. Emellan träningarna käkade vi i gruppen tårtor som Carro och Linnéa hade gjort på praon idag. Det var gött, men synd att jag inte hann äta mer innan freestylen jöö.
När jag kom hem gjorde jag mig iordning lite och greja. Fick massa utslag av medlet, och huden sprack och gjorde för jävla ont! Sved åtta bara tusan och.
Linnéa kom till mig sen och hämta sina bortglömda skor och stanna för en liten pratstund. Liten ja, precis. Sen kom Lovisa också åkte jag och hon till happy time och köpte småäcklig vikingrulle med massa lökbitar i.
Grupptävling i Gbg imorn, sen släktkalas i Alingsås. Värt? tydligen. Vi ska nog sova snaaaaaaaaaaaaart.
-1337 , iphone pic


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0