stiiiikworld gal1

Stekt runt med Lenaja idag. Kanon väder juu så vi har varit ute i princip hela dagen. Först på stan. Sen var vi lite utelåsta. Sen hade vi lite picnik vid fågeltornet. Sen käka vi kvällsmat. Cykla till JS och tillbaka på 7 minuter. Åkt inlines/cyklat. Träffat en massa fellas osv.
keep walking, keep walking..


nya G12:an!


Lenaja lite rädd?




Funderar på varför i gatan jag suttit o laddat upp bilder här nu när jag egentligen borde sovit för en timme sen. Och nu funderarar jag på nått annat, varför jag sitter o förklarar detta när jag borde gå och lägga mig nu. Eftersom jag inte gick o la mig för en timme sen, när jag egentligen borde. Aja, ni fattar grejen? Självklart INTE. Men saken kanske?
Måste rusha upp o sova nu. Imorgon ska jag upp mer än tidigt. Och jag kan lova att imorgon kommer det gå i ett, full rulle, full frys, fullt hus! Fullt upp hela dan. Jag kanske återkommer o drar den historien, nån annan gång. För nu måste jag ju sova. Ni vet ?.. ZzzzZzzz, snaaaark!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0