"sjukt galet nice"

HAHAHAHAHHA, har haft ett feting nice dygn med Norman, Moa, Carro, Cajsa, Linnea. Satt ute och grillade, kolla på filmer, tjöta jävel och körde massa frågor hit och dit. Sen när jag äntligen lyckas få med mig alla till sovrummet så vi kan sova så ska det börjas igen. Jag fick iallafall mest sömn inatt, hihihihi. Fast Carro fick typ lika mycket så aa, hon med då. Imorse efter våran tre rätters frukost drog vi ut i solen och gick till Holma och tillbaks. Vilket tog en bra stund med tanke på våran fart och våra omvägar. Sen har vi spelat kort och grillat marshmellows över ljusen inne, så mina blev kolsvarta hela tiden. Hej Flimmerhår! Allt väl?! =D Sen skulle vi testa om vi kunde lyckas somna på fem minuter. Efter fem minuter ringde mobilen och då sov alla, fast jag vaknade till och stängde av det alltså. "testet" slutade iallafall med att alla låg där inne och sov en och en halvtimme. Var hur jävla gött som helst! Men fick skynda oss ner till stan bla för att jag skulle va på DV klockan 6 och träna. Träningen gick för övrigt rätt bra, så nu känns det rätt bra med det och. GÖTT MOS!

Jag återkommer.. duschen, tven, plugget är prio 1-2-3 nu!


Kommentarer
Linnea

sv: das ist eine vite låge converse! :-)

2011-04-25 @ 22:05:05
URL: http://ahrenbecks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0