M-M-M-M-M-M-M-M

Hört att mensvärk är det goaste som finns, speciellt när man inte kan svälja några tabletter fört heller! Morr..
Skolan har annars vart överchill idag. Tre av fyra lektioner gick till att kolla på olika filmer i varje ämne. Vi hade NO också, men vi gick bara igenom massa frågor där. Och ena håltimma på detta med.
Vart med Emma efter skolan och tränat x2. Först världens hårdaste gruppträning *host* sen discon. Börjar känna mig rätt mör på all träning nu. Har blivit endel, och tävlingar flera helger i rad. Fast nu är det ju bara den på lördag kvar och sen SM, sen är det ett långt fett sommarlov innan det drar igång igen! Det jag egentligen ville säga med detta var att jag får se hur jag gör med träningen imorn, känner att jag behöver tagga ner lite just imorn och kanske komma ut istället.
-underbar känsla ツ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0