It's have been a long long day..

Yepp!
Tävlade med gruppen i Gbg imorse/förmiddags. Dom hade slått ihop våran åldersklass med två 16+ grupper. Och som vi trodde kom dom två grupperna etta och tvåa. Sen kom vi trea. Omfg.. det kändes grymt bra! Att vi liksom äntligen slog alla i våran egna ålder som vi vanligtvis tävlar emot. När Charlotte Sinclair delade ut våra priser sa hon att vi var jätte duktiga och att vi skulle hälsa Judith. Det kändes ju ännu bättre!
Efter tävlingen åkte jag till dubbel släktkalaset i Alingsås hos mina s k sysslingar. Som jag typ inte känner. Det var ca 40 pers där, Grymt! När vi kom hem till Tidaholm vid halv tio åkte jag och mamma och övningskörde lite. Haha! Lika bra det tyckte vi. Sen åkte vi till Masse en stund. Nu är vi hemma igen och chillidillar lite granna.
-Lånar bilden från Annas blogg, från prisutdelningen idag! (y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0