Åt helvete med föörsäkringen -.-

Onsdagar är alltid chill! (y)


Slöjd, musik.. på matrasten tänkte jag gå hem och jag och Linnéa fick en über bra idé också, men det blev inte av om man säger så. Stannade i vilket fall kvar i skolan. Bad som jag inte var med på, haha.. Sen so, där vi hade vi oförberett kartprov. Och det gick ju bra? Ja visst! Känner mig inte som något vidare proffs på de dära, fast kanske om man studar och läser på det *tummen upp*
Sist hade vi den dära pinfulla cabaréträningen. Grease suger, seriöst. Mådde iallafall inte så bra där uppe på den lilla scenen med massa folk (=dövarmt). Så jag & Linnéa gick därifrån och gick runt lite. Sen satte vi oss i ett litet rum bakom scenen. Jesper kom dit lite oså också. Det blev nice!

Hepphepp, nu ska jag käka pancakes!


marken har torkat och molnen börjar bryta upp! (y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0