torsdag 25 november

Hejhej! sitter och käkar kvällsmat, just nu är jag inne på risifruttin, sen blir det lite mjölk och en clementin också. Har vart och tränat disco, det var närst sista gången idag, redan :o Innan dansen var jag hos Emma. Vi skulle vila/sova eftersom vi har vart så trötta tidigare i veckan men har inte haft tid med det pga läxor ni vet. Men idag när vi tänkte vila då så räckte inte tiden till heller när vi hade checkat av lite andra saker. Efter skolan åt vi 9 mackor var! (försöker slå rekord osv) Det var gott, och jag bblev mätttt, tror att Emma också blev määttt :D
Vi hade so-prov idag också, det var rätt svårt. Man skulle argumentera, jämföra, diskutera och dra slutsatser på nästan alla frågor.. så de tog rätt lång tid och till slut började man undra hur de andra redan kunde va klara och så blev man lite stressad osv. Med G blir jag nöjd, LETT!
Kom på att det redan är den 25e idag, alltså har min månadspeng kommit in på kortet. Har inte ens rört kortet på lite över 3 månader, sparar! Det är inte min starka sida precis, vill köpa massa saker, bla kläder (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0