Plugg på lov, not okay!

Sitter med matte boken framför mig (på lovet??) Vet, men tänkte va duktig och göra klart diagnosen som jag & Lovisa lovade David. Men minns bara pytte ytte lite av matten just nu så fattar knappt nått. Plus att vi har engelska prov på tisdag, tusen miljoner temaformer av oregelbundna verb. På tisdagen direkt efter lovet? Alltså måste man plugga på lovet?! Det där gjorde Inger säkert med flit för att djävlas med oss, fuck you. Aja, alltså måste jag börja plugga lite nu, men har ingen ork eller vilja. Men ska försöka få fram den en liten stund genom att äta upp den sista araksbollen. MUMS! Nä gud va mycket onyttigt jag ätit detta lovet.
Bild från januari. Snälla Inger, plugg på lovet? come on..


Kommentarer
Linnea

sv. jo, utseendet är de inget fel på..men jag vet inte om jag gillar själva grejen med boots :P

2010-11-05 @ 01:15:16
URL: http://ahrenbecks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0