nice nice o ännu mera nice

jag tar kvällen som den kommer

Trodde att jag skulle va hemma här hos pappa och ta det lugnt ikväll, typ kolla på film och ligga i pyjamas eller nått. Men planerna ändrades när jag prata med Sanna. Träffade henne, gick runt till några place. Sen va vi med en, sen kom det några mer. Aa ni fattar. Ne det gör ni inte.. Fick en snöboll på magen nere vid vänstra höften. En hård snöboll, jag hade ju inte stängt jackan heller så den kom direkt på linnet. Blev rött och gjorde jävligt ont! Sen träffa vi en igen, och sen en till. Haha, åkte hem nu vid elva. Tur att det inte var så äckligt kallt ute ikväll. (y)


"gammal" bild. *förra helgen*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0