money most be funny -> kläder!

Jag var inte på shopping humör i början så vi gick bara runt och kollade i massa affärer, sen vid kvart 4 sitter vi utanför donken och chillar, och då märker vi att massa folk börjar gå ut från commerce. Vi bara: ööh, stänger det 4?? Så vi skyndade oss till ginatricot, jag provade lite och fick med mig tre saker hem (från ginatricot, jaja så blidde det) och ett par skor. I skoaffären fick vi reda på att commerce stängde klockan 5 nu på lördagar innan jul, sicken tur!
Köpte ett par jeans också men fick ingen bra bild på dom så skit sam.
Jag stör mig på att alla "bakgrunder" på bilderna blir olika. Heey give me a new camera!


Kommentarer
Linnea

haha, jag såg inte ens va du köpte, men nu vet jag! bra:D

2010-11-28 @ 18:35:59
URL: http://ahrenbecks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0