lugn lördag

Vart i Dimbo. Kom hem. Mamma fick ett andra bryt för dagen (som turen var missade jag det första). Dammsög hel huset. Klockan tre va det kalas för mamma. Bråka med Emil, lura Emil, osv. Studat engelskan, tar ill lång tid att läsa igenom den en gång (!!!), läst massa i min braiga bok.
Och nu har jag kollat allt på datan. Så ska väl läsa o studa lite till , och dra en rulle om inte två. Ingen rolig social verkar finnas på msn/skype ikväll nu så det får bli som jag skrev innan.

Denna lördag känns väldigt chill. Typ bara vart hemma med familjen och första helg-kvällen på länge som jag är hemma på. Det behövdes nog, o andra sidan hade jag knappt något val eftersom kusinerna sover här nu inatt. Jaja, Taggad för kommande helg kvällar så att säga! :D


En bild från ett annat tillfälle.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0