Kraftigt lurad..!

Hittade inget på hem & hobby förutom ett paket tuggummi för 9 kr. Oså hittade mamma en svart stolsdyna till min stol. Från hjo åkte jag direkt hem till Linnéa och jag bad mamma släppa av mig en bit innan så jag inte skulle riskera att komma vid fel (för tidig) tidpunkt. Vi gick direkt ut med Wiggo, och då kom det fram att jag hade blivit avsläppt en bit innan i onödan. För allt som Linnéa skrivit var bara på skoj. Och jag trodde verkligen på det och hann bli båda irriterad, arg, ledsen, glad. Var så förväntansfull nästan med fjärilar i magen av att få veta allt.. Men då säger hon efter en bit in på historian att hon bara skojade hela tiden. ÅÅh jaja, det va kul så länge det vara! ;)
En oredigerad kanske lite halft failad bild som Anna skicka förut. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0