kanon torsdag!

Skolan idag var för bra måste jag säga. Fyra lektioner, och lagom raster emellan, då kan man träffa folk och prata. GILLA! Efter skolan hade jag tänkt att sova och plugga matte men Lovisa frågade om det gick och va, då sa jag att jag skulle plugga matte och då sa hon att vi kunde göra det tillsammans och då skrattade jag bara.. Det går inte så bra när vi ska plugga liksom. Vi satt i köket och åt och spela in filmer i över en timme, sen gick vi upp och pluggade såååå mycket.
På dansen idag dansade vi slowdance igen, och började på en pardans för mera superstar dansare, kulkul!
Och nu är jag hemma och har ätit och duschat (och bloggat snart nu då) så ska plugga matte nu, prov imorgon jööö!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0