Goden morgen!

Inatt somnade jag vid halv ett, vilket behövdes eftersom jag vart vaken längre än halv två sen i fredagskväll. Idag skulle mamma ringa och väcka mig halv tio men det hade hon glömt så jag vaknade klockan elva istället. Och nu har jag gjort mig iordning, är nästan helt klar. Ska bara ta på mig kläder, ser inte fram emot det. Klädkris blööö !!

Linnéa skicka sms för en kvart sen:
-Smsa när du vaknat sömntuta :D
-Okej :D
-Jag är vaken nu :D
-Jasså:D är du klar :o
-Nästan :D dudå? :D
-Ne, eller jag har käkat frukost :D
Tror jag ligger före henne idag! Kors i taket att jag ligger före någon nån gång över huvudtaget xd!


Kommentarer
Linnea

jasså du skriver ner alla våra hämliga sms ;O du fick ju inte berätta de för ngn! :'O x)

2010-11-03 @ 14:51:34
URL: http://ahrenbecks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0