Förvånar mig själv!

Nu har jag betat av det viktigaste på mina lista över vad jag skulle göra idag. Tog en promenad med Linnéa, verkligen ill härligt att gå ut och gå nu, trots att det är så kallt. Med varma kläder går det! Ätit spaghetti med köttfärssås och duschat. Sen har jag suttit nere med mamma och pluggat nästan en timme inför provet imorn. Så nu orkar jag faktiskt inte mer. Får sova på saken helt enkelt och tänka rejält imorn! Men tänker nog jobba lite i matte boken snart, för att bli bra bättre bäst.
Med rubriken menar jag att jag förvånar mig själv att jag i stort sätt har "pluggat färdigt" inför imorn nu. Annars brukar jag alltid sitta in i det sista för att jag inte läst på ordentligt innan. Men nu.. klar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0